2014. aug. 28.

Miért nem jelentkezhetnek hozzánk 14 éven aluli gyerekek?

 Sokan fel vagytok háborodva, hogy mi milyen "csúnyák" vagyunk, hogy nem adunk teret a fiatalabbaknak. Tudjátok mikor én 12 éves voltam, állandóan játszottam, játszótérre mentem, a barátaimmal voltam, eszembe se jutott ilyen szép időben a gép előtt való görnyedés. És lehet, hogy ez most nagyon szociálisan hangzik, pedig igaz, és érhető amiről én beszélek: A GYEREKEKNEK NEM A GÉP ELŐTT A HELYE ILYEN IDŐBEN! - még én is a teraszról blogolok. Nemsoká itt az iskola, akkor meg majd idejük se lesz kimenni játszani egyet. Nem azt mondom, hogy egy 12 éves ne blogoljon, csak arról van itt szó, hogy egyszerűen felesleges, ha esik az eső, vagy valami azt megértem, de még őszre is jó időt jósolnak... vagy csak én vagyok ilyen időjárás mániás? ._.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése