2014. aug. 28.

Bemutatkozás~Abigail F.

Sziasztok! Nos igen, egy újabb társszerkesztővel bővült a csapat, méghozzá velem, Abigail-el :)
Tőlem Fejlécet, illetve Könyvborítót rendelhettek. Ebbe az egész blogvilágba, én kemény 11 éves koromban csöppentem bele. Akkoriban még csak gyönge fanficeket írtam, a designre nem is gondoltam. Aztán 12 éves koromban kezdtem el Painttel írogatni a blogcímeket internetről szedett szép képekre, és akkor már komolyabb történeteket is írtam. Aztán 2013 decemberében, télvízén, a szünetben, nagy unalmamban kicsit jobban utána néztem a blogok kinézetének, és akkoriban még nem tudtam arról, hogy ilyen jó dolgokat rendelni is lehet, gondoltam akkor megpróbálom elkészíteni magam is. Először külföldieknél néztem videókat, és tutorialokat, hogy egyáltalán hogy kéne nekiállni. Megmondom őszintén-gyakorlás a tudás atyja- az első alkalommal, mikor kész lettem, majdnem elsírtam magam, olyan borzasztóan sikerült. Aztán gyakoroltam, gyakoroltam, és gyakoroltam, míg végül oda nem jutottam, hogy ma már két Design Blognak is a tagja lehetek. :) Ez lenne az én kis rövid történetem,  még néhány infót azért elárulnék magamról.

~Imádja, ha övé az utolsó szó
~Hatalmas Animefan És Rocker
~13 éves
~Cola fanatikus, saját gyűjteménnyel rendelkezik
~She speak English

E-mail címem: abigail.forest.gump@gmail.com 
lovelyblogdesign@hotmail.com

Így a bejegyzés végére bebiggyeszteném pár munkámat...

Vihető fejléc, kérésre szívesen rakok rá feliratot


Vihető, kérésre a feliratot kicserélhetem

Vihető, a feliratot kicserélhetem


 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése