2014. aug. 28.

Bemutatkozom - clarissa

Drága bloggerek és bloggerinák!

Mint a címből kiderült, ez egy teljesen fölösleges poszt, rólam, az új társszerkesztőről, szóval akár tovább is tekerhettek.
Nem húzom a szót, lássuk, miért is vagyok itt. Trailer készítést vállaltam, gondolom senkinek sem kell bemutatnom mi ez, hiszen manapság majdnem minden blog rendelkezik eggyel. Hogy hogyan rendelhettek tőlem, lentebb leírom, de előbb nézzétek meg pár munkámat, amit kérésre, vagy a saját blogomhoz készítettem

                   Ezt a saját történetemhez készítettem, ami Elfelejthetetlen néven fut.


Valamiért a többi munkámat nem engedi klip formájában csatolni, így idebigygesztek nektek két linket, amin megtekinthetitek: https://www.youtube.com/watch?v=Sx-7-Y346jk
                                           https://www.youtube.com/watch?v=GyP4oZ8_eh0





A rendelés menete pedig a következő:

Először is, mivel a chaten könnyen lehet, elvesztem a fonalat, így véletlenül észrevétlen marad, úgy gondoltam, e-mailben rendezem a rendelést! Tehát, aki chaten kér, és nem válaszolok rá, ne sértődjön be, mert ott nem fogadom el. Ide tessék írni:  clarissadesignblog@gmail.com
lovelyblogdesign@hotmail.com

- blogod linkje
- blogod címe
- kik szerepeljenek a videóban?
- ki legyen a fő karakter, aki a legtöbbet jelenik meg?
- szöveg, ami a videóba kerül
- milyen hangulatú legyen? (vidám, drámai, szomorú stb.)
- zene, ami a videóban legyen
- egyéb elképzelések + plusz ha valamiben segítséget szeretnél kérni, mert döntésképtelen vagy

Kérlek vegyétek figyelembe, hogy a videót csak akkor tudom megcsinálni, ha a választott személyekről található használható, és elfogadható minőségű videó youtube-n. Még egyszer mondom VIDEÓ, nem gif, mert én videószerkesztővel dolgozom, ami jóval szebbé teszi a trailert, mintha gifekből állna. Szóval ha az adott emberről nem található egyáltalán semmilyen videó, akkor vagy megkérlek, írj mást, vagy magam teszek be, de az is lehet, hogyha neked úgy már nem oké, törlöm a rendelést :)










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése