2014. aug. 23.

Kritika - Haul bloggie


Fejléc
 Nagyon szép. Jól olvasható a cím, és a gif is feldobja, de ha kritikus szemmel nézzük, akkor máris találunk benne egy nagyon nagy hibát: zsúfoltság. Rengeteg kép bele lett gyömöszölve, ami sok esetben nem túl szerencsét... a hangsúly a "sok esetben" van. Ugyanis a ti blogotoknak nagyon jól áll, és az összhatást is feldobja. A cím szépen olvasható és a színek is passzolnak, egy nagyon jó munka. 

Design
 Khyira az egyik nagy példaképem, gyönyörű munkái vannak, a tietek is perfekt. A modul-ok nagyon szépek és a menü is jó, de a cbox-ban a sötét háttéren sötétkék szöveg nagyon szemrontó, én a helyetekben átalakítanám. 

Tartalom
 Na erre én vagyok talán a legalkalmatlanabb ember, hogy kritikát írjak (persze szeretek én öltözködni, de életem során nem túl sok divat blogot olvastam). Szóval így, kis agyacskám használatával összegyűjtöttem némi adatot, hogy mitől is lehet jó egy divat blog:
- Jó minőség: hát... a fila... nem volt még fila cuccom, szóval nem tudom, new yorker: imádom, én általában ott vásárolok
- Ár: hát, a new yorker nem igazán drága bót (direkt így írtam...), a fila meg ha jó minőség, akkor nem számít olyan megfizethetetlennek. 
- Kinek ajánlod: hmm... a cicanaci azért nem feltétlenül csak a magas embereknek áll jól, sőt! Egy túlsúlyos, magas lányon elég... nos... fura. Az ilyen ruhákat nem éppen a husiknak találták ki, én ezt hiányolom. 

Nos igazándiből többet nem is tudok írni, ugyanis 1db bejegyzést adtatok a kezembe, amivel igazándiból nem igen tudok sok mindent kezdeni... 

Helyesírás
 Tagolás ugyebár itt sincsen, de ez szinte már természetes a blogoknál, szóval jobb meg sem említeni, vessző 1-2 helyen lemaradt, de ez nem nagy bűn, más hibát nem találtam benne. 

Össz. pontozás: 10/8 - nem ártana még néhány bejegyzés, ha komolyan gondoljátok a blogolást!

Tanácsok:
  • Kezdjetek valamit a cbox betűszínével, a sötétkék borzalom 
  • Ha tényleg komolyan gondoljátok a blogolást, akkor írjatok is bejegyzéseket! 
  • BEKEZDÉSEEEEEK! - vagy csak én vagyok ilyen ódivatú? - 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése