2014. aug. 22.

Kritika - Who Am I?


Fejléc
 Hát... nem szép. (Igen, tudom a legtöbb kritikát így kezdem...) Bízom benne, hogy te csináltad, és nem egy designer blog, mert egy tipikus elrontott fejléc: itt is a "keressünk millió képet és rakjuk össze, hihihiiiii!" elmélet uralkodott, ami ROSSZ! Inkább textúrákat javasolnék, képek helyett, én is megjártam már ezzel. Egyébként elég vicces, ahogy az írott levél szerűség áttűnik a lány nyakán... SŰRGŐS FEJLÉC CSERE!
 Viszont legalább itt olvasható a cím.

Design
 Úgy tűnik meg vagyok átkozva a szürke blogokkal. Nos, de ami azt illeti: borzalmas. Hol is kezdjem...
Nem tudom, hogy milyen szándék vezérelt arra, hogy a link éppen a lehető legalkalmatlanabb színűre alakuljon át, de nem is akarom inkább tudni, borzalmas! A bejegyzések címével egy bajom van: nem kompatibilis egyes ékezetes betűkkel (ő; ű), ez elég rossz látványt nyújt, én lecserélném a helyedben. A bejegyzések viszont szépen olvashatók, aminek örülök. A menü elég... hogy is mondjam... fura. Az egyetlen bajom a színével van, lila?! Nézzük csak, vörös fejléc, lilává alakuló módul, sötétkék link. Én a helyedben a színeken feltétlenül változtatnék.

Történet
 Érdekes... Nem sablon (legalábbis eddig), és ennek mérhetetlenül örülök, már csak a jó színvonal megtartása kell, és garantált a siker (szerintem). Nagyon kifinomultan írsz (nem azt mondom, hogy tökéletesen, vannak apró hibáid, de ezek nagyon picik), a lényegtelen dolgokat sem hagyod ki, de a gyorsan végigfutsz rajtuk, ami nagyon tetszik. Kitérsz a karakterekre, és illeszkedsz a karaktereid jelleméhez, nagyon ügyes!

Helyesírás
 Minimális hibák voltak benne. Talán csak annyi, hogy egy résznél rengeteg "én"-t írtál, ami marha idegesítő volt, de utána már nem találkoztam szóismétléssel. No meg a bekezdések, amit már igazándiból nem is kéne, hogy említsek, ugyanis a blogok 98%-ában magasról tojnak az utóbbira - ne kövesd ezt a példát! Attól, hogy még mások nem jelölik a bekezdéseket, te igenis jelöld!
  • Bekezdések
  • Néhol szóismétlés
Össz. pontozás: 8/10 - ha csinálsz/csináltatsz egy új design-t ill. új fejlécet tökéletes lesz!

Tanácsok: 
  • Csinálj/csináltass egy új design-t
  • Új fejléc! 
  • Tartsd fent a színvonalat! 
  • Ügyelj a bekezdésekre!
A blogod NAGYON JÓ! Köszönöm, hogy részesítettél egy ilyen szép és érdekes történetben, nyomon fogom követni, ugyanis érdekel mi lesz a lánnyal xd. SZÓVAL NEHOGY ABBA HAGYD!

1 megjegyzés:

  1. Drága Felicity! köszönöm a kritikát, boldoggá tettél vele!
    Puszil,
    Lexie

    VálaszTörlés