2014. aug. 23.

Kritika - Burn


Fejléc
 Egy nagyon szép, precízen megalkotott fejléc, gyönyörű munka! Nem ismerem Corrinne W.-t, viszont ahogy látom, nem egy kezdő, csak gratulálni tudok neki. A cím is szépen olvasható, semmi hibát nem találtam benne. 

Design
 Csodálatos! A bejegyzések jól olvashatóak, az egér nem túl giccses, a scroll bar is szép. De ami különösen tetszik, az a modul, nagyon alapos, és jó munka, a blogodra szó szerint jó ránézni! 

Történet
 Érdekes volt olvasni. Egész idő alatt arra gondoltam, hogy te mégis hány éves vagy, és, hogy mennyi történetet írtál életedben. NAGYON SOK TEHETSÉG SZORULT BELÉD AZ ÍRÁSOD ALAPJÁN! És ezért irigyellek is... Ne tévesszen ez meg, nem tökéletes a munkád (és hidd el sosem lesz az, nincs olyan, hogy tökéletes munka). A történetben egyenlőre semmi eredetiséget nem látok, remélem ez majd változni fog, elég misztikus szaga van, én bízom benne, hogy az is, ugyanis már régóta kerestem egy ilyen történetet. Tetszik, hogy kitérsz a karakterekre, a természet hatásra (pl.: hangok), és az ezek által keltett érzelmekre, nagyon kedvelem a történetet! - olyannyira, hogy még fel is iratkoztam :D. (Hála nektek jó sok olvasnivalóm lesz. ;)) Szóval nehogy abbahagyd!

Helyesírás
 Mikor elkezdtem olvasni a prológust szívem szerint megöleltelek volna, mert láttam, hogy volt benne 1 db bekezdés, de a történetet olvasva szó szerint megutáltalak ilyen szempontból, ugyanis a jó szokásodat hanyagoltad. DE NE TEDD! A bekezdések a barátaink! Van a történetben némi szóismétlés, és sok figyelmetlenségi hiba (elírt betűk például), valamint nagyon idegesítő tud lenni, ha a párbeszéd után mindig írsz valamit (-mondta, sóhajtott stb...), néha hagyni kell, hogy az ember ezek nélkül képzelje el. Sok helyen túl van fogalmazva a történet, és ez van ahol idegesítő. Akárcsak a zene, úgy az írás is változik, nem feltétlenül kell túlfogalmazott mondatokat használnod, az inkább maradjon meg az irodalomkönyvedben (bár nem tudom hány éves vagy...). Nem azt mondom, hogy ne fogalmazz, dehogynem! Tartsd fent a mostani színvonalat, egyszerűen csak ne a 100 éves könyvekre alapozd az egyes mondataidat. 
  • Néhol szóismétlés
  • TAGOLNI KELL!
  • Olvasd át többször, hogy elkerüld a figyelmetlenségi hibákat (velem is ugyan ez van... :-/ ) 
  • Ne fogalmazd túl, egy-két mondat nagyon kitűnt a többi közül. 
Össz. pontozás: 10/10! - ez a blog tökéletes, habár akad 1-2 általános hiba, mindezekkel együtt 10 pont! Készítettem neked egy ajándékot is:

3 megjegyzés:

  1. Felicity<3 Imádlak te lány. Betagolom CSAK A TE KEDVEDÉRT!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem engedi tagolni>< ilyet sem láttam még, de egy betűt sem enged beleírni :'(

      Törlés