2014. aug. 16.

Kritika - Live Once, But It Can Be Very


Fejléc
 Hát... szép. A színekkel nem vagyok nagyon megelégedve, ugyanis pl.: a srác nagyon kitűnik a kék témaszínével az egyébként bronz(?) színárnyalatú fejlécen. A szöveg szépen olvasható, a háttér is jól össze lett szerkesztve.

Design
 A hátteret nagyon hiányolom, az egész design valahogy nagyon hideg... nem ártana tuningolni, mert így eléggé visszataszító.
"Sziasztok!:))
Kezdtem egy új blogot.:))
"Live Once,But It Can Be Very/Egyszer élünk de akkor" nagyon..." <--- na ez olvashatatlan! Ha szeretnéd, hogy bárki is elolvassa, akkor csinálj valamit a színével!

Tartalom
 1 fejezetet olvastam el (a legutolsót amit írtál) és a prológust. Nos... nehéz volt végigolvasni, ugyanis UNALMAS! Az elején azt írtad, hogy ez nem egy sablon story lesz. Nos... de, ez egy sablon story.

FIGYELEM, HA NEM BÍROD A KRITIKÁT, AKKOR AZ ALÁBBIT NE OLVASD EL:
Nos elég sokat kellett gondolkoznom azon, hogy ezt leírjam e, vagy ne, de végül úgy döntöttem, hogy egyszer szembesülnöd kell vele. 1 éve írod a blogaidat, és már a második évadnál tartasz mind kettőnél, de mégis csak 11 követőd van. Nem gondolkoztál még el azon, hogy miért? Nos, utálok ilyet írni de: ennek valószínűleg meg van az oka. AZ ÍRÁST NEM NEKED TALÁLTÁK KI! - legalábbis nekem ez a véleményem, gondolom te abban reménykedsz nincs igazam. Szerintem el kéne küldened a történeteidet egy komoly írónak/kritikusnak (nem egy kispályás kritika blogra gondolok itt - bár megjegyzem az utóbb említett kritika kétlem, hogy perkálás nélkül menne), hogy mondjon róla pontos véleményt. Ha lát benned egy ici-pici tehetséget/reményt, akkor azt el is fogja mondani, én részemről semmit nem látok. Bár még benne van a pakliban, hogy csak elsieted (remélem erről van szó), mert ha ez a hiba, akkor meg kéne tanulnod értékelni a minőséget, és elhagyni a mennyiség mániát. Persze ettől még felőlem írhatsz tovább nyugodtan, de akkor ne legyenek nagy álmaid magad felé. És ez esetben a történeteket csakis a saját szórakoztatásodra ill. annak a 11 követőnek fogod írni.

Helyesírás

  • A szóismétlés idegesítő
  • Hol vannak a bekezdések?!
  • Rengeteg helyen kihagyod a vesszőket. 
Össz. pontozás: 3/10

Tanácsok:
  • A fejléc szép, igazából nem jelent nagy problémát a fiú színe, nekem akkor is idegesítő picit, de lehet ez csak engem zavar
  • ÚJ DESIGN! - feltétlenül
  • A prológus előtti kis "üzenet" betűtípusának a színét meg kell változtatni, ugyanis olvashatatlan
  • Nos... ha tényleg folytatni óhajtod az írást, akkor mindenképpen szánj rá 3x annyi időt, ne a mennyiség számítson, hanem a minőség! - lehet még valami jó is kisül belőle
  • Figyelj a helyesírásra! 
  • Figyelj a szóismétlésre!

2 megjegyzés:

  1. Nos igen, ez a blog az enyém, már nagyon nem tudom mit csináljak, mindenki mást mondd, most már igazán összekavarodtam. Több helyről kérek kritikát és eddig mindegyik igazából "passzolt" egymáshoz. A design eddig nem ilyen volt de többen mondták, hogy jobb lenne ha egyhangú lenne stb... Megalkottam ezt a kinézetet, most meg neked nem tetszik . Tudom, hogy te kritika író vagy, bár nem értem, hogy miért is lett ilyen rossz. A magyar tanárom is elolvasta és neki semmi problémája nem volt vele, neki nagyon tetszett, szerinte elégé izgalmas volt. A másik,a feliratkozókról pont olvastam valamelyik nap, kevesen iratkoztak fel hozzám, ez tény, még is sok a megtekintés és jó visszajelzéseket kapok. Igen, az elején voltak helyesírási hibáim, odafigyelek a vesszőkre, mert összetett mondatokat írok. Van egy-kettő szóismétlés, mert már nincs annyi rokon értelmű amit tudnék használni. Én bírom a kritikát, hiszen az épít felfelé, csak gondoltam leírom. :)
    Köszönöm, hogy szántál rá időt. :)

    VálaszTörlés
  2. Hmm... nos igen, a vélemények mindig mások. De mivel nem tartom korrektnek, hogy bárkinek is azt mondjam, hogy "Felejtsd el örökre az írást!" -( hisz nincs olyan, hogy örökre - meg a kitartás valóban fontos) De mindenképpen olvass többet, (nem tudom mennyit olvasol) és figyeld meg a szerkezetüket, hogy az adott író, hogy ír. (tanácsolom, hogy ne blogot olvass) És minél több időt szánj a story-ra. Amúgy hány éves vagy, az sem mindegy.

    VálaszTörlés