2014. aug. 30.

Kritika-It's Me: Glóri



Link ért katt ide

Design: 
Kezdeném a fejléceddel. Nekem annyiban tetszik, hogy szépen összeolvadnak a képek és sehol sincs az, hogy az alapháttér látszódik. A lány viszont nagyon rossz választás. A lábánál nagyon sokat kiradíroztak belőle, és egyszerűen nem illik oda felülre. A szöveg nekem NAGYON nem tetszik. Árnyéka és körvonala is van, méghozzá túl nagy. Mindenről elvonja a figyelmet. Egyszerűen nem szép.
A fő háttér jó választás a fejlécnek, viszont a külső háttér rettenetes. Túl halvány. A modulsávot nem tudom, hogy gondoltad. A blogarchívum mit keres legfelül? Az oldalaknak kellene ott lenni. A chattal van még bajom. Mik ezek a színek?Nagyon rossz, nem illi a bloghoz, ez is ront rajta. A szereplőket, fejezeteket és kritikákat TÖRÖLD LE! Csak a menüpontban legyenek meg, így elég zavaró lehet. A kurzort cseréld le! Mással nincs egyéb bajom.


Történet:  
 Nagyon sablonos. Az új lány, költözés, első vagy nem tudom hányadik szerelem. Megmondom neked engem nem túlzottan érdekelt a 3. rész. Már az első kettőnél tudtam az egészet. Kiszámítható az egész. Remélem terveztél bele valami egészen egyedi és különleges csavart, mert különben senki sem fog visszatérni a blogra. Szerintem még nem késő leülnöd a Word elé és kitalálni valami érdekeset és egyedit. Első sorban magadnak írj! És ha meg vagy vele elégedve akkor közzéteheted. Ne random írj részeket.

Írásmód:
Szerintem nincs nagy baj. Viszont a szóismétlésekre figyelj, nagyon! A vesszők néha rossz helyen vannak de nem észrevehető. Még arra figyelj, hogyha van egy párbeszéd és azon belül egy kijelentő mondat amit ponttal zársz le NE ÍRD KI A PONTOT, simán csak egyből a kötőjel. Például: Nagyon szeretem a sütit.-mondta XY. , Nagyon szeretem a sütit- mondta XY☻.

Tanácsok:
  •      Kérj bárkitől (tőlünk is lehet) egy design átalakítást mert ez így nem passzol össze.
  •      Mindig magadnak írj először!
  •    Olvasd át amit írsz!
  •    Tegyél bele valami NAGY fordulatot.
  •      Húzd a sztorit(ne nagyon).

Remélem segíthettem, sok sikert a bloghoz, és ne felejtsd ez építő kritika!
Én a blogodra így összességbe adok 10/7-et legnagyobb részt a design miatt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése