2014. aug. 21.

Kritika-Magic World

Lin (x)

Kinézet: Mond meg nekem miért van benne ilyen rózsaszín? Ha szeretnél színt tenni bele az is halvány lila legyen mert az van a fejlécen. Nem tudom, hogy jött az, hogy rózsaszín legyen(??).A menü nem szép.A fehér körvonalat én eltüntetném, sőt inkább a modul sávba tennék menüt. A háttér tetszik de nem ennél a blognál.Én azt mondom azt a rózsaszínt tüntesd el mindenhonnan, a menüt tedd a modulsávba (vagy csak ne legyen kerete) A fejléceddel nincs sok bajom, de túl hosszú.A betűtípus sem tetszik, túl díszes és nem jó, hogy a két ember szélére tetted a szöveget.


Írásmód:A prológusnál vettem észre egy idegesítő dolgot. Mégpedig azt, hogy a párbeszédeknél mindig írsz utána valamit. 
Pl. -Merre megyünk?-kérdeztem kíváncsian.
-Moziba-válaszolt közönyösen.
-Tudom, de az nem erre van-szóltam bizonytalanul.
-De nem csak egy mozi létezik-mondta....

Miért? Ha mondjuk egyszer-kétszer ismétlődik az nem baj de ha minden egyes megszólalás után írsz valamit, hogy hogyan mondta stb.. akkor idegesíteni kezdi az olvasót.A másik ami zavar, hogy sok a rövid mondat, egymás után.Néha persze, elkelnek a rövid mondatok de szebb ha jól megfogalmazott hosszabb mondatok is előbukkannak.

Történet: Elég sablonos. Sok helyen olvastam már olyat, hogy egy átlagos lány/fiú megismerkedik egy fiúval/lánnyal akinek különleges képességei vannak meg ilyenek.Nem tudom ismered-e a Lenyűgöző teremtményeket de ez ahhoz hasonló.Az tetszik, hogy van mikor húzod és az olvasó izgul, de ezt sajnos nem sok helyen tapasztaltam.

És még szeretnék hozzáfűzni valamit. Amikor a jobb egér gombbal szerettem volna új lapon megnyitni a prológust akkor kiírt valamit..."-Adam, szólj már rá erre az idiótára, hogy lopni tilos!!" Első sorban emiatt sok mindent nem tudtam megcsinálni. Pl. elmenteni a fejlécet, hogy kitehessem ide, vagy éppen új oldalon megnyitni az adott részt. És alapból mi az, hogy "idióta"? Azért nem hiszem, hogy olyan sokan azért járnak oda, hogy tőled lopjanak. Én megértem ha nem szeretnéd a saját írásod máshol látni de ezt ne ilyen bunkó módon kezeld mert így mindenki azonnal lelép az oldalról. 

Remélem segítettem, és nem sértettelek meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése