2014. aug. 11.

Hogyan lehet oldalfejléced (css)? - tutorial

 Sziasztok, ma egy css tutorial-al készültem. Nagyon sok híres blog alkalmaz oldalfejlécet, éppen ezért már rengetegen csorgatják a nyálukat azért, hogy maguknak is csináljanak... de sajnos nem igazán osztogatják meg ennek a módszerét, pedig rendkívül egyszerű!

1. Csinálj/csináltass/keress egy fejlécet, ami megfelel a célnak, én most ezt választottam:



2. Menj be, az adott blog elrendezésébe, és cseréld ki a fejlécet az oldalfejlécedre. 
3. Ha ezzel kész vagy, akkor menj be a sablonba, és ott a személyre szabás részre. 
4. Speciális menüponton belül görgess le a "Stílusalap (CSS) hozzáadására"


5. Illeszd be az alábbi kódot: 
<
6. Végeredmény: 

4 megjegyzés:

  1. Hú, köszi, már nagyon régóta keresem a módját! <3 kösziii

    VálaszTörlés
  2. Kedves Felicity A.

    Kipróbáltam a kódot, de nekem valamiért a bejegyzések belemennek a fejlécbe. Tudnál ebbe segíteni nekem, hogy hogyan ne menjen bele? Előre is köszönöm!:)

    Üdv: Eszter

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Lehet, hogy most eléggé furcsán fogsz rám nézni, de egyszerűen nem lehet kicserélni a fejlécet és az oldalfejlécet, hiszen mindkettő már bent van. Tabletről írok, ez befolyásolhatja?

    Minden választ köszönök, és puszil: Hayden

    VálaszTörlés