2014. aug. 28.

Kritika - ~ My Crazy Siter


Fejléc
 Nos sok jó, de elég sok rossz is van benne: először is, rengeteg benne a kép, nagyon zsúfolt, minek kétszer betenni a lányt? A színek viszont nagyon szépek, egyik kép sem tűnik ki a fejlécről, és a cím is nagyon passzol hozzá, mégis olvasható.
10/6

Design
 Nagyon szép, látszik rajta, hogy sokat tettek azért, hogy így nézzen ki. A menü gyönyörűen meg lett csinálva, nekem egyedül a chat nem tetszik: a linkes név nagyon beleolvad a háttérbe, egy sötétebb árnyalatot javasolnék. És ha a modulba írsz szöveget sokkal jobban mutatna a sorkizárás. 
10/9 

Tartalom
 Már láttam. Akármilyen ötletesnek is tűnik az egész, ezt az ötletet már réges-rég feldolgozták, tehát én nem mondom ANNYIRA egyedinek. A karakterek érdekesek, viszont a nevekkel nagyon nem vagyok megbarátkozva, lehet ez csak az én problémám, de az egyik névről mindig Kiszel Tünde lánya, a másikról pedig egy sztár jut az eszembe ( ha jól látom Niall nem mint énekes van jelen) , és ahogy én ezt nézem ez a történet nem fanfiction. Ezzel együtt nagyon tetszik, van értelme folytatni. 
10/6 

Fogalmazás
 Na ezzel nagyon meg vagyok elégedve, rendkívül szépen fogalmazol, nem tudom, hogy hány éves vagy, de mikor a történetet olvastam úgy éreztem, mintha egy igazi könyvet olvasnék, amit egy profi író írt. Kitérsz a szereplőkre, de van benne azért párbeszéd is, ami egy plusz pont! Szerintem meg van a tehetséged az íráshoz, és ezt ahogy csak tudod, kamatoztasd! 
10/10

Helyesírás & szerkezet
 Nos az első két fejezetben, amikbe beleolvastam nem igen volt sok hiba. Óvakodj a szóismétléstől! NAGYON ROSSZÚL TAGOLSZ! Van olyan fejezet, ahol nincs egyáltalán tagolás, és van olyan is, ahol meg túl sok, ezen azt ajánlom, hogy javíts! 
10/7

Össz. pontozás: 38/50 - osztályzás: 4-es 

1 megjegyzés:

  1. Kedves Felicity!:)
    Huh, nagyon szépen köszönöm a kritikát! Teljesen egyetértek a gondolataiddal, a hibákat pedig igyekszem kijavítani.:)
    Még egyszer köszönöm!
    Sok puszi: A.*

    VálaszTörlés