2014. aug. 24.

Kritika-Kim Taegon Gimi

Link (x)
Kinézet: Nekem nem tetszik. Az alapsablon jó, de az ahogyan meg van csinálva borzalmas.Nem néz ki jól ha nem látszik a teljes bejegyzés. Szerintem ezen változtass mert nem szép ha így van közzétéve.A bejegyzés címe TÚL NAGY! Annyira, hogy le kell lépnem az oldalról mert annyira idegesít.  Nem jó, hogy minden piros. A szöveg lehetne (klasszikus) fekete, a cím jó pirosan.A chat az borzalmas, bocsi de tényleg. Miért van benne kék? Nem is illik a kinézethez, teljesen elrontja az egészet.

Írásmód: Az írásoddal nincs sok baj. Csak néha rossz helyre teszed a vesszőt és ilyet ".-" sose csinálj! Úgy értem, Ha van egy párbeszéded ami .-al végződne NE TEDD KI A PONTOT! Egyszerűen csak - és amit akarsz. Remélem érthető voltam.

Történet: Engem nem nagyon hatnak meg a naplós blogok, mint ahogy ez sem. Sablonos és unalmas az eleje. Engem még jobban idegesítettek a Koreai nevek, lehet, hogy ez csak nálam van így.Még az nem tetszik,  az ez: Mai nap: 5/??? - fura volt, az 100...
Ha Eun: 5/1**** - hülye rongy
Seung-hyun: 5/5*** - ♥♥
Min Jun & Susu: 5/4 - hmm.. ez a beszélgetés még vezethet valamire.. :)
Alienor: 5/2* - nem kéne itt basszus... ááá, megvan! Felhívom anyut, hogy holnap négy után jöjjön be érte! I'm Genius :D

Ez minek? De tényleg...Fölösleges és hülyén néz ki.

3 megjegyzés:

  1. Atyaég! A pár beszédet nem értettem..:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hali, tudom, ez nem az én kritikám, de én sem értettem először mi ez az egész, nekem ez az oldal segített
      http://fanfic.hu/merengo/viewstory.php?sid=81823&i=1

      Törlés
  2. Ezt így értette:
    Akkor jó. - mondtam
    HIBÁS.
    Akkor jó - mondtam
    HELYES

    VálaszTörlés