2014. aug. 7.

Kritika - The last night


Fejléc
Nem rossz, de szembetűnően borzalmasan van összemosva. Ha megnézzük a lány karjánál teljesen más a háttér, azt ajánlom sürgően orvosoljátok a hibát. A Big Ben-nél a felhő alatt ott van egy vonal, akár direkt volt - akár nem nekem, nem tetszik. A cím szerintem szépen olvasható, bár én ajánlanék ragyogást - vagy valami kontúrt a szövegre, de nem létfontosságú. A színek szépek lennének, ha normálisan el lenne kenve a lány könyöke, egy kis kupálgatás ráfér a fejlécre. És még valami: a fejléc nem egy fantasy-t tükröz! 

Design
Tetszik, hogy nem csicsás, nekem vintage hangulatom lett tőle, ha ez volt a cél, akkor sikerült elérni. Csak egy kis bökkenőm van: minek szép design, ha nincsen tartalom?! Sosem értettem mi olyan jó abban, ha csinálsz/csináltatsz egy gyönyörű design-t úgy, hogy még el sem kezdted az írást. Ha jól veszem ki, akkor történetes fantasy blog akarna majd lenni, hát... ez elég merész húzás volt. Ha még te magad sem tudod, hogy mi lesz a történetben/milyenek lesznek a szereplők, akkor arra is képtelen vagy, hogy designt rendelj/csinálj, lehet, hogy nem is fog illeni a story-hoz.- Szerintem ez egy hatalmas baklövés volt. - Azt ajánlom, kezd el írni a blogodat, majd, mikor min. 3 fejezettel kész vagy mérd fel, hogy jó e a mostani design-od, ha nem, akkor meg csináltass/csinálj egy újat. 
 Persze, ha a már magadnak elkezdted írni a történetet, és úgy készítettél/készíttettél design-t, hogy vannak kész fejezetek, akkor meg sem szólaltam! 

Tartalom
Az nincs. Feltetettél egy egy mondatból álló prológust! - arról meg nem írok kritikát xd - Azt tanácsolom, hogyha kész az oldalatok, és van fönt min. 2 fejezet, akkor írjatok újra nekem, és a változásokról ill. a történetről megírom a kritikát. 

Helyesírás
Nem láttam hibákat. 

Össz. pontozás (csak a design-t pontozom): 6/10 (a fejléccel tényleg kezdjetek valamit!)

Tanácsok:
  • A fejlécen javítgassatok - vagy csináltassatok újat, írhattok nekem is - 
  • A design-ről ha kicserélitek a (szerintem egyáltalán nem fantasy-hoz illő) gif-eket, fantasy-ra, akkor jobb hangulatot tudtok majd kölcsönözni a blogotoknak
  • Kezdjétek el az írást, ha kész van 2 fejezet, akkor írjatok, és befejezem a kritikát 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése