2014. aug. 29.

Bemutatkozás - En_Payne

Hali!
Igen, új társszerkesztő vagyok. Tőlem rendezett képeket lehet rendelni. Mivel már említettem, hogy elfoglalt ember vagyok, sőt hobbim a késés, így nem egy napon belül kapod meg a rendelésed. Próbálok sietni.
Nos, a blogger világba, talán 1-2 éve csöppentem bele, egy barátnőmet követve. Az elején olvashatatlan történeteket írtam, amiket vissza olvasva, elsírom magam. Viszont, határozottan fejlődőképes vagyok. Igaz, a design-hez és a fejlécekhez nem értek sokat - valamelyiknap fejlécet akartam csinálni, de még hozzá kezdeni se tudtam. Igazából a napom nagyrészét, suliban és egy medencében töltöm, valamint a gépem előtt. Szegény, kicsit öreg már.
Néhány infó:
-Ich spreche deutsh, ja!
-Heti 10 órát úszok.
-Nekem is van saját Cola gyűjteményem (szigorúan, Coca)
-Iron Girl vagyok, muhaha.

Korábbi munkáim:
(Mind saját történethez készült)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése