2014. aug. 30.

Elvihető fejlécek



Kedves bloggerek!

Ma hoztam nektek pár elvihető fejlécet.
Azzal a feltétellel vihetitek, ha írtok kommentet/ üzenetet chatban amiben linkelitek a blogot ahová vittétek. Kérek mindenkit, aki visz, hogy tüntesse fel legalább a blog linkjét. Ahogy mindenki, mi sem tűrjük a lopást! És ha te nem említed meg, hogy viszed akkor az bizony annak számít!

 (A képek nem halványak csak így adja ki)

 Ha szeretnétek rá feliratot akkor írjatok nyugodtam e-mailt vagy kommentet, hogy milyennel kéritek. (különleges betűtapussal)



6 megjegyzés:

  1. Sziasztok szeretnélek megkérni titeket,hogy az 5.-dik re rátudnátok írni nekem hogy Lana Blogmagazin ? Elöre is köszönöm!Nagyon szépek!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Lana!
    A kész munkát kifogom tenni a blogra, látogass majd vissza egy kicsit később. Tudnál egy linket adni? Megköszönném!
    Puszi
    Leaa

    VálaszTörlés
  3. Szia! Vittem a 4. fejlécet. Köszi :) Természetesen feltüntetem, hogy te csináltad. http://azatkozott.blogspot.hu/ Erre a blogra.

    VálaszTörlés
  4. Szia vittem az első fejlécet,gyönyörűek!:)

    VálaszTörlés
  5. Szia. Vittem a 2. fejlécet. Nagyon széprm. Esetleg azt nem tudod hogy ki rajta a lány?

    VálaszTörlés