2014. aug. 6.

Kritika - Children of the darkness


Fejléc
Nos én speciel azért vagyok fejléc párti, mert egy kicsit bevezet a blog hangulatába (főként a történetes blogoknál van erre szükség), persze nem ítélek el senkit, akinek nincs fejléce, de én azért ajánlom, hogy szerezz be egyet (megint csak magamat tudom ajánlani xd) 

Design
Hát... nem akarlak megbántani, de ezt a design-t nem nehéz lekörözni... bár szerintem ezt te magad is tudod. Viszont most fogadj meg nekem egy óriási nagy tanácsot: SOHA NE ÍRJ SÖTÉT HÁTTÉRRE FEHÉRREL. Nagyon kényelmetlen a szemnek, nem beszélve az egészségügyi szempontokról, 5 perc után elkellet, hogy kattintsak az oldalról, mert nem bírta (a tökéletesen működő) szemem. Sürgős stílus csere! A másik meg az archívum: az az igazság, hogy logikailag valóban jobb, ha idő rendi sorrendbe van rakva, de én már megszokásból az augusztusban kezdtem el keresgélni az első fejezetet, szerintem orvosold, bár ez nem jelent olyan ÓRIÁSI nagy gondot. Plusz én nagyon hiányolom a chat-et, rakj be egyet! Hogy akarsz te cseréni, ha nincs cbox-od (nem beszélve arról, hogy nem tudlak értesíteni)?! :D A színekre visszatérve: egy csomó probléma, nekem nem igazán tetszik ez a fekete - sötétkék - fehér összeállítás, persze, ha a blogodat rábízod egy jó blog designer-re ezekből a színekből is csodát tud varázsolni. 

Htm design ajánlatok:
http://www.blogskins.com/info/401576
http://www.blogskins.com/info/158095/

Történet
Nem mondanám, hogy az ölteted túl eredeti, de viszont a felvázolásod FANTASZTIKUS. Gyönyörűen írsz, kitisztultan, látszik, hogy nem erőlködsz hasonló mondatokkal mint pl.: "A nap fényében úszó vér láttán szívem megdobbant a fagyos este rideg haragjában." (csak példa volt :D) De nem tömöd tele csupa uncsi párbeszéddel se, és örülök, hogy kitérsz az érzelmekre/helyszínekre stb... full tisztelet! 
 Na de, hogy negatívat is kapjál: eszméletlenül SABLON az, amiről a történeted szól. Gyakorlatilag egy még kicsit érdekesnek mondható alap story-val próbáltad fedni az unalmas iskolai napokat. SEMMIT, DE SEMMIT NEM SZÍNEZTÉL BENNE. (ez nem bántás!) Gyakorlatilag az egész olyan, hogy: "blahblahblah... vámpírok vagyunk .... blahblahblah... vámpírsuli... blahblahblah... új osztálytárs". A vámpírlét pont attól lesz izgalmas, hogy teljesen más, mint az átlagos élet, te ne egy átlagos tinilány mindennapjait akard bemutatni, aki zárójelben vámpír, hanem egy vámpír mindennapjait, aki zárójelben tinilány! Kétlem, hogyha léteznének vámpírok, azoknak ilyen uncsi lenne az életük. Szóval én azt ajánlom, hogy vigyél bele izgalmat, vámpírvadászokat, drámát, vagy valamit! Képes vagy rá, nyugi, gyönyörűen írsz :). 

Helyesírás
Nem találtam benne hibákat.

Össz. pontozás: 6/10

Tanácsok:
  • Keress fel egy design blogot, és kérj egy design-t!
  • Kérj meg valakit (akár engem), hogy csináljon fejlécet neked, vagy ha gondolod, próbáld meg te magad megalkotni!
  • SÜRGŐSEN VÁLTOZTASS A BETŰK SZÍNÉN
  • Ha gondolod alakítsd át az archívumot, hogy az új legyen hátul (lehet ez csak engem ütött meg, de egyébként nem jelent nagy problémát így sem, hanyagolható) 
  • Tartsd fent a minőséget
  • VIGYÉL IZGALMAT A TÖRTÉNETBE
  • Hiányolom a chat-et


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése