2014. szept. 5.

Újra itt!-Leaa L.



Sziasztok bogyókák!

Észrevehettétek, hogy nem válaszoltam az e-mailokra, se semmire. Ez a Pr-telecom hibája, na jó nem. Kicserélték a modemet (ebből jön a net) és nem volt jó-jó sokáig netünk. Tudom, én mindig arra a fránya internetre panaszkodom, de hát nekünk van egy 10 éves gépünk és egy (volt) 10 éves modemünk. De a lényeg, hogy most itt vagyok, a gépem gyors, új és szuperál. Örömmel készítek el továbbra is rendeléseket.
 Nagyon-nagyon sokan írtatok e-mailt! Volt köztük rendezett kép, kritika és design, sőt még fejléc is. Ha nem nehéz dologra kérlek titeket akkor írjatok egy új e-mailt mert iszonyatosan el vagyok tévedve! Lehet, hogy aki 5 napja írt nekem, annak már nincs szüksége designre. Szóval MINDEN rendelőt arra kérek küldjön nekem egy ÚJ e-mailt mert sajnos nem tudok mindenkiére válaszolni, mert hát aki régen írt annak valószínűleg nincs már rá szüksége.

Köszönöm a megértést!
Leaa L.xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése