2014. szept. 17.

Kritika - A tűz fogságában

(LINK)
  • FEJLÉC/DESIGN:
    Ne haragudj, kerek perec kimondom, a fejléced pocsék. A lány (Emma Watson??) haja rosszul lett átszínezve, pontatlan, a képek csúnyán illeszkednek egymáshoz, és túl zsúfolt. Látom, rendelted, csak gratulálni tudok a szerkesztőnek, hogy ilyen munkát kiad a kezei közül... Nagyon gyorsan cseréld! A háttér mozaikos, zavaró, egyszerűen nem jó ránézni. A szöveget alig látom! Túl sötét ez a bordó, a címet nem vettem észre, csak akkor, amikor rámentem a kurzorral, a dátumról nem is beszélve. Ha a betűszínt változtatod, akkor nehogy fehér legyen, mert az meg kiégeti az ember retináját... A modulokkal nincs nagy gondom, a menü elolvasható, a tartalma nem. Az ajánló sem lehet látni. CSERÉLD!

  • BEJEGYZÉSEK:
    - Prológus: Megfogott, elkezdett érdekelni a történet, azonban néhány alapvető hibával itt is találkoztam:
    "Elvadult környezete, az üresen ásító ablak- és ajtókeretek titkot sejtetnek. Az ablakokon erős fémrács van, de még ez sem tudta megvédeni a törékeny üveget: a szilánkjain meg-megcsillan a lemenő nap vöröses fénye." - szóismétlésre figyelj, nem csak itt találkoztam ilyesfajta hibával!
    Kicsit irreálisnak tartom azt, hogy egy gyereknek izzó tekintete haragot sugározzon, azonban a történet fantasy, bármi megtörténhet...
    - Első fejezet: Kicsit nehéz kritikát alkotni mindössze két bejegyzés alapján, de minden erőmmel azon vagyok hogy sok mindent leírjak neked.
    "Ezzel párhuzamosan orrfacsaró gyógyszerszagot is érzek, amitől a rossz előérzetem 10%-kal rosszabb lesz." - a számokat mindenképp írd ki betűkkel, nem szép, ha így van leírva.

    "
    - Szia, kislány - mondja kedvesen. Én Berta vagyok. Téged hogy hívnak? - nem válaszolok, csak félősen összehúzom magam a takaró alatt"  - "mondja kedvesen" után kell egy "-" ilyen jel: " - mondja kedvesen - " Fontos a tagolás, erre figyelj!

    Hű, hát tényleg elég érdekesen ért véget. Azt kicsit furcsának tartottam, hogy a kislány ilyen bölcselkedőn beszél, miközben alig hét éves, és nincs neki se anyja, se apja.
    Remélem nem bántottalak meg, a kritikámat csakis építő jellegűnek szántam!

    Pontozás: 6/10 (A bejegyzések tetszenek, ha a design-t megváltoztatod, akkor lehet, hogy fel is iratkozok!)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése