2014. szept. 28.

Karakterek

Sziasztok drágák!
Sajnálom, hogy ilyen hosszú ideig nem jelentkeztem, de egyáltalán nincsenek rendeléseim, így mivel hivatalosan csak trailer készítőként nyertem felvételt a szerkesztőségbe, nagyon nem is tudok mit csinálni. De mivel az oldal jelenleg nagyon inaktívvá vált, gondoltam hasznosítom magam egy kicsit, és hozok nektek pár nem sűrűn használt karaktert, na meg egy kis önreklámot...




lily loveless
Hannah Murray

Aimee-Ffion Edwards

Freya Mavor



Claire Holt

Pia Mia


Ellen Page

Talulah Riley


Alexis Ren

Cailin Russo



És egy kis önreklám:








Eddig wattpadon írtam a történetet, de úgy gondoltam itt egy kicsit többen olvasnák, szóval létrehoztam egy oldalt Elfelejthetetlen néven. A címre kattintva eljuttok az oldalhoz, ahová már kitettem a javított előszót, és egy rövidke információt a történetről :)




                                                                                                                           -clarissa









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése