2014. szept. 15.

Figyeljetek!

Sziasztok drágák, és kevésbé drágák!
Volt már egy ilyen posztom, de úgy látom megint ki kell írnom, mert most változtatás is történt!
Kérlek titeket, az e-mail címemre és a facebook-os oldalamra ne küldjetek rendelést, mert nem fogom figyelembe venni, egyszerűen kitörlöm! Felicity nem véletlenül hozta létre a közös e-mail, ami ott díszleg szépen, nagyban az oldal jobb felén.
Másrészt ha ez meg is van, kérlek ne írjatok 15 feliratkozó alatt, mert már én érzem magam rosszul, amiért el kell utasítanom az öt olvasóval rendelkező fanfictionokat. Kérlek értsétek meg, ha minőségi videót szeretnétek, ahhoz idő kell, és őszintén szólva - most mindenki elküldhet melegebb éghajlatra érte, nem érdekel! - de nem akarom az időmet pazarolni egy olyan blogra, ami két hónap múlva úgyis bezár, meg úgy sablonos, vacakul megfogalmazott ahogy van!
Sajnálom, ha bárkit is megbántottam, de én is most kezdtem a gimnáziumot, nagy rajtam a nyomás, és nem egy ember mondott el mindennek, amiért nem voltam hajlandó elvállalni a három feliratkozós justin bieber blogját. Ezer köszönet, Clarissa.

1 megjegyzés:

  1. Kedves Clarissa! Ha ez vigasztal, én teljes mértékben eget értek veled, sőt! Én biztosan magasabbra tettem volna a mércét, mert szerintem az a 15 rendszeres olvasó sem befolyásolná az írót a blog törlésével kapcsolatos döntésében. Akik pedig ezt nem tudják megérteni, azok meg ... inkább nekik kellene melegebb éghajlatra menni!! :D

    VálaszTörlés