2014. szept. 9.

1# Díjunk

Köszönöm a díjat Halenka-nak !


Szabályok: 

  1. Rakd ki kitől kaptad 
  2. Írj magadról 5 dolgot 
  3. Válaszolj 5 kérdésre 
  4. Tegyél fel újabb 5 kérdést 
  5. Küld el 5 embernek ( Feliratkozni nem muszáj, csak ha te is akarsz) 
5 dolog rólam (jelen esetben Felicity-ről xd) 
  1. A stílusom S.W.A.G.
  2. Félig nigériai vagyok 
  3. Apukám Angliában él 
  4. 8-10 évig táncoltam 
  5. Csikis vagyok :3 
Válaszok: 
  1.  Szereted a neved? Miért? Igen, imádom a nevemet, mert nem magyar, és mert elég ritka (nem mintha nem szeretném a magyar neveket, egyszerűen a külföldi jobban tetszik :3) 
  2. Gyakran vagy depressziós? Miért? Szerencsére már nem, de régebben nagyon súlyos depresszióban szenvedtem, vagdosás, öngyilkossági merényletek stb... mindez az iskolai bántalmazások miatt volt, de mióta gimis vagyok, az életem egy virágos bolt lett :). 
  3. Ki a legjobb barátod? Nos mivel a barátom, ezért megtisztelem annyival, hogy nem írom le a nevét, de ha nem az lenne, akkor se tenném. :) Hívjuk most Leli-nek... (ez jutott eszembe xddd) Nagyon aranyos és kedves lány, a gimiben ismerkedtünk meg, csak sajnos most beteg... nem az osztályomba jár, csak évfolyamtársak vagyunk. 
  4. Mi a kedvenc dalod? Nincs kedvencem, de ha választhatnék, akkor azt mondanám, hogy Ed Sheeran-tól az "I see fire" c. szám, ami a hobbit betét dala. 

   
     5.  Mennyire szereted a Harry Potter-t? 4/10 - engem annyira elrettent, ha valamit                   agyonmajmolnak, még ha azon is nőttem fel.

Kérdéseim: 

  1. Mit tennél, ha csodaországban ragadnál?
  2. Milyen az a tündérmese, amiben te vagy a herceg/hercegnő? 
  3. Mit csinálnál, ha egy vámpírokkal teli kastélyban ébrednél (olyanokkal, akik jól néznek ki :"D) 
  4. Voltál depressziós? Miért? (megtetszett ez a kérdés...)
  5. Mi a véleményed az anorexiás emberekről? 
Akiknek küldöm:
  1. http://lanahelpindesign.blogspot.hu/
  2. http://burningthelight.blogspot.hu/
  3. http://unicornsdesign.blogspot.hu/
  4. (most csak hármat linkeltem... :3) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése