2014. szept. 1.

"De nehéz az iskola táska..."



 Hát gyermekeim ezt a tanítási évet is elkezdtük, ki - milyen hangulattal. Részemről a hátam legelegánsabb közepébe kívánom az egészet, már ha van ilyen részem ;). Akárcsak nektek-úgy nekünk is szűkült ezzel a nem kívánatos időtöltéssel a szabadidőnk, amit a nyáron a szerkesztősség nevében mondom, hogy nagy részben Rátok szántuk. De sajnos változott a dolog, ugyanis közülünk mindenkinek minimum 6 órája van nagyjából, ami meg engem illet kezdő gimnazistaként az egyik napon nyolc óránk van, és ha kiszámoljuk, mire hazaérek, addigra már szinte beesteledik :D. Na, lényeg a lényeg: nem tudunk már rátok annyi időt fordítani, mint eddig. Ezt meg kell hogy értsétek, egyikőnk sem szeretne a blogolás miatt rontani, és gondolom nektek sem ez a fő vágyatok. Tehát mától szigorítunk: ha valaki türelmetlen lesz, és percenként írogat mondjuk fészbúkon (volt már rá eset), vagy szimplán email-ben, és ezzel átlép bizonyos határokat, (ismétlem: PERCENKÉNT) a rendelését megszüntetjük - a szerkesztőket meg megkérem, hogy amit itt leírtam az vegyék szigorúan, ugyanis nem tudnék aludni abban a tudatban, hogy valaki a blog miatt ront. 

Ami engem illet én sem fogok egész nap - bocsánat: egész szabadidőmben a laptop-m előtt görnyedni, ugyanis a 7-8 óráim mellé kondit is be fogok gyömöszölni, no meg a tanulást is, így ha kiszámoljuk úgy 1-2 órát tudok majd az este folyamán rátok szánni. Ezt értsétek úgy, hogy fél nyolckor kivonulok a kanapéra és míg a család többi tagja tv-zik, addig én rajtatok kockulok, persze a hétvégén több időm lesz rátok :). 

Remélem ez senkinek nem okoz gondot, hisz szerencsére nektek is kevesebb lesz a szabadidőtök, szóval egymáshoz -ha nehéz is... tudunk majd igazodni! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése