2014. szept. 15.

Karakterek Fejlécre #1, Bejelentések

Napokat Jókat! Hogy telik a harmadik hét? ^^ Sikerült már visszarázódni?

Elnézést, hogy sokáig nem voltam, de ez a két hét kb annyiból állt, hogy suli, hazajöttem és kilencig tanultam. Igen. Szabadidőmben pedig a rendeléseimmel foglalkoztam (6 design.. huhh)

Mára hoztam nektek pár olyan képet/karaktert amelyek tökéletesen megállják a helyüket pl.: egy design blog fejlécén, de akár más helyeken is. :) Ha érdekel, less be! :)


































___________________________________


És hoztam 2 db bejelentést is, aminek lesznek akik örülnek, és lesznek akik nem. Ez általában így szokott menni xD  
Az első az az lenne, hogy sajnos felhagyok a Design készítéssel ezen a blogon. Az eddig rendelt designeket természetesen még elkészítem, de a továbbiakban küldött rendeléseket nem vagyok köteles elkészíteni. Sajnálom, hogy így alakult, de az idő is szűkös, ha pedig sietni próbálok... mindenki tudja, hogy mi lesz a vége... Esetleg..majd... valamikor a jövőben lesz rá esély, hogy újra vállalok, de nem ennek van itt az ideje. 

Na de azért, hogy kicsit ellensúlyozzam a dolgot, úgy tűnik, hogy nemsokára már tőlem is rendelhettek rendezett képeket! :) Nem kell nagy durranásra számítani, keret-felirat-méret-effekt-konyec. Remélem, hogy tetszeni fognak a munkáim, de be is rakok párat közülük! :) 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése