2014. szept. 18.

Kritika - Elfelejthetetlen /wattpad/

Húha! Első olyan kritikám, amelyet a wattpad.com-on találhattok meg. Emiatt kicsit máshogy fogom felépíteni az írásomat, de remélem ez senkit sem fog megzavarni! :)

(LINK)


Hogy is kezdjem...?
Nos, nagyon tetszik a történeted, habár csak egy két fejezetbe olvastam bele. Helyesírási hibákat nem találtam, a szókincsed rendben van, mellesleg formailag is szabályos. A fenti kép, ami valamiféle könyvborító a  megítélésem alapján,  szép, kidolgozott munka. DE A CÍM! EL VAN ÍRVA! "ELFELJTHETETLEN"

Maga a történet szépen ki van dolgozva, azonban az egy kicsit elszomorított, hogy egy sorozatból csentél el olyan elemeket, mint például a raktáros jelenet. Nem kell! Simán ki lehet találni hasonló helyszínen történő cselekményt is. Bármennyire is egyedinek tűnik azzal, hogy rossz pasi helyett rossz csaj van, ezt a történetet bizony már sok blogban megírták/próbálták megírni. Félre ne érts, ezt csak mellékesen mondtam... 

Őszintén megmondom, nem tudok más egyebet mondani a történetedről, ugyanis design hiányában a történetről alig lehet kritikát írni. Nem vagyok olyan, mint egyes mai kritikaírók, akik azzal elintézik a dolgot, hogy azt írják:" IMÁDOM, IMÁDOM ÉS IMÁDOM 10/10! " Inkább akkor tömören, de leírom a blogod értékelését. 

Ó, megvan! Trailer! Időnkét pixeles volt, azonban ettől eltekintve nagyon tetszett. A zene maximálisan illett a történethez, a szöveg a helyén, ezt is csak dicsérni tudom. Külön gratuláció a készítőjének!

Remélem, nem baj, hogy csak ennyit sikerült leírnom, de őszintén szólva, nem akartalak agyba-főbe dicsérni, nem az én stílusom... De azért gratulálok! :)

Ó, és remélem nem bántottalak meg, a kritikámat csakis építő jellegűnek szántam!

PONTOZÁS: 9/10
 

2 megjegyzés:

  1. Drága Lexie!
    Mindenekelőtt szeretném megköszönni, hogy annak ellenére, hogy a történetem nem rendelkezik saját bloggal, te megírtad a kritikát :)
    A borítóval kezdve szeretném elmondani, hogy fel sem tűnt az elírás. Egy kedves olvasóm készítette, eddig észre sem vettem a kis hibát, de valahogy találok rá megoldást :)
    Nos, ami azt a jelenetet illeti.. A legelső pillanatokban egy Skins fanfictionnak indult a történet, de később meggondoltam magam, ezért átneveztem a szereplőim, és teljesen új hátteret adtam a történetnek. A cselekményt nem nagyon akartam megváltoztatni, de már egy ideje jómagam is elgondolkodtam azon, hogy amint a történet végére írtam, a fejezetek javításával valahogy átírom azt a bizonyos részt is :)
    A trailert én készítettem, sajnos amikor csináltam még nem nagyon konyítottam a dologhoz, így nem tudtam sehogy megoldani a minőségét.
    Köszönöm szépen az őszinte kritikát ! :)

    VálaszTörlés
  2. Drága Clarissa!
    Én köszönöm, hogy rendeltél tőlem kritikát :)
    Örömmel írtam, és hogy őszinte legyek, várom a folytatását a történetnek :)

    Ölel,
    Lexie xxx

    VálaszTörlés