2014. szept. 3.

1 hónaposak vagyunk!


Üdv drágaságok, ma egy fantörpikus nap tárult elénk, ugyaniiisss: 1 HÓNAPOSAK VAGYUNK! *-*

 Bizony, ezt is megéltük, és jelenleg 75 feliratkozóval, több millió kommenntel és rengeteg kedves szóval büszkélkedhetünk, ami a ti érdemetek. Persze, tudom én, hogy mindenkitől ezt a dumát halljátok: "Jaj, köszi, hogy vagytok... stb..." Csakhogy itt tényleg minden rajtatok múlott, ti döntöttetek úgy, hogy feliratkoztok a blogra, ti döntöttetek úgy, hogy jelentkeztek a versenyre... persze, nem azt mondom, hogy mi nem tettünk semmit, de nélkületek, most őszintén, hol lennénk? :D

Kérdések - válaszok

Újítás lesz? :3 Hát hogyne lenne? Habár nem csinálok új design-t, de létrehozok egy ask.fm oldalt! ^^
Mi kapunk valamit? T...T  Kaptok egy novella versenyt, aminek köze lesz a blogunk design-éhez, de hogy mikor, az még rejtély... :/ Valamint most, rögtönözve kaptok 5 kis infót néhányunkról, szerkéztökről. Valamint a feltett kérdésetekre ask.fm-en válaszolunk, tehát aki gondolhat, írhat interjút (bár meg van határozva a karakterek száma), de az én email-emben is várjuk

Felicity (én vagyok most kéznél)

  1. Bal kezes vagyok 
  2. A stílusom kemény S.W.A.G. - mégis írok xd (ne legyenek előítéleteid...)
  3. A legjobb barátom, aki szinte már a testvérem egy fiú
  4. Egy elkényeztetett egyke vagyok
  5. És, hogy rossz is legyen: nyolcadik végén hónapokig vagdostam magamat 
En_payne 
  1. Imádom a narancssárgát <3
  2. 6 éve úszok 
  3. Kedvenc állatom a teknős 
  4. Kedvenc énekesem Ariana Grande 
  5. Példaképem Hosszú Katinka
Abigail F. 
  1. Imádom a fantasy filmeket/könyveket
  2. Szeretem ha maffiavezért játszhatok 
  3. Nem szeretem a  "meztelen" lábakat 
  4. Kedvenc énekesem: Ady Biersack
  5. Utálom a narancssárgát 
Lexie
  1. 9 évig versenyszerűen úsztam 
  2. Versenyszerűen tollasozok
  3. Szeretek olvasni, leginkább a romantikus/fantasy regényeket részesítem előnyben
  4. Szemüveges vagyok
  5. Drapp és vörös a kedvenc színem 

1 megjegyzés: