2014. szept. 14.

Kritika - Secrets of Empire

(LINK)

  • FEJLÉC/DESIGN:
    Amikor betöltött a blog, kicsit megijedtem a fejléctől. 12 (!!!) karakter van rajta, teljesen zsúfolt, illetve egyik színes, másik nem. Mintha csak úgy rá lettek volna dobálva a PNG-k. Emellett nincs semmi utalás magára a történetre, csak a szereplők vannak a fejlécen, és a cím. Szerintem cseréljétek. A blog design-ja nem a legjobb, ez a kékes-lilás háttér elrontja az összhatást. Látom én, hogy a kinézet szerkesztés alatt, ennek örülök, mert ez így nem maradhat. Ha nem megy a szerkesztés, akkor rendeljetek teljes design átalakítást az erre specializálódott blogoktól!
    A zenelejátszóval nem lenne gond, azonban ne legyen automatikus a lejátszás, mert vannak, akik kifejezetten utálják (köztük én is) amikor egy blogban azonnal megszólal a zene. Egy tucat felesleges modul van, a "Menü" részhez egy külön oldalra lehetne rakni őket, ugyanis először alig találtam meg az archívumot. Ezen változtassatok!
  •  BEJEGYZÉSEK:
    - Prológus nincs, helyette van ismertető. Kicsit rövidnek véltem, de mondjuk megfogott a blog, érdekelni kezdett. Az oldalon lopásgátló van, azt hiszem, ezért nem tudtam kimásolni a szöveget, és megmutatni a hibákat....
    - Első fejezet
    Hát... A legelső bekezdés után majdnem bezártam a blogot, de mivel nem olvasó vagyok, hanem kritikaíró, nem tettem. Tőmondatokban fogalmaztatok, azt utálom egy blogban a legjobban.
    "Újra és újra látom, ahogy zuhan a semmibe. Én pedig semmit nem tehettem." - gyakran előfordult szóismétlés, erre mindenképp ügyeljetek!
    Órák telnek el, és ti mindezt két-három sorban elintéztétek. A lényegtelen dolgokra is térjetek ki, ettől lesz izgalmasabb egy rész. Persze nem azt mondom, hogy az ember szájába rágjátok a dolgokat, csak kicsit terjedelmesebben lehetne kifejezni a szituációkat/idő múlását. Izgalmas volt a vége, de valahogy nem tetszett. (Ízlések és pofonok...)
    Őszintén megmondom, csak az első, és a tizennegyedik fejezetet olvastam el, a többibe csak bele-bele olvastam. Szerintem zavaró ez a sok szemszög, de ez is egy olyan szempont, ami csak egyéntől függ.
  • TRAILER:
    Hű... Az eleje tetszett, aztán hirtelen jött ez zeneváltás, és a vége szerintem pocsék lett. Szerintem rendeljetek egy trailert...

    Összességében a blogotok nem rossz, azonban a szép design hiánya, és a zsúfoltság miatt nem jött be.

    Remélem nem bántottalak meg Titeket, a kritikámat csakis építő jellegűnek szántam!


    PONTOZÁS: 6/10







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése