2015. jan. 15.

Kritika - Love Supreme



Fejléc: 
 Imádom, nagyon szép, gyönyörűen passzol a bloghoz, a szövege is olvasható. Ami különösen tetszik benne, az a háttere az ún. "térkép" féleség. Volt stílusa annak, aki elkészítette, az tény. Viszont egy hibáját látom: túl kicsi -mármint lehetne nagyobb, ám ez nem olyan hatalmas hiba, amit muszáj lenne orvosolni, mert lehet, hogy direkt ilyen.
10/9.5

Design:
 Hű a készítőjéhez: gyönyörű. Mondanék én hibákat, de nem látok, akkor minek szaporítsam a szót? Tökéletes és ponyt! 
10/10

Történet:
  LE VAGYOK NYŰGÖZVE! Ehhez foghatót még nem találtam, egyszerűen megüti az egyediség mérő csúcsát :D. Nem tudom, hogy írtak e már ehhez foghatót, de én még eggyel sem találkoztam. Ami különösen tetszik, az a napló formája, egyszerre keveredik benne a blogolás és a történet írás, de itt nem úgy, mint a legtöbb helyen, hogy pl.: 
"Kedves naplóm!
 Ma Jackson rám nézett..." stb. 
Érdekes dolog egy fiú szemszögéből írni, de sok mindent megismerhet, megtudhat, végiggondolhat az ember. 
10/10

Karkterek & írásmód:
A legtöbb blognál, ahol az embert érdekelné a story az írásmóddal általában olyan problémák vannak, amik el vehetik mások kedvét az olvasástól. Nos, itt nincsenek. Oliver és Rachel története elég érdekes, és ellentmondásos. Bár Oliver tényleg nagyon gyerekes, szerethető karakter, Rachel-t viszont én valahogy képtelen vagyok utálni, tehát ha az volt a célod, hogy ellenszenves legyen, nem igazán vállt be, de lehet, nem is ez a lényege. Összességében tetszett, hogy a karaktereket így ilyen jól kidolgoztad, az írásmódod meg makulátlan. Egyébként nem írsz könyvet?
Írás: 10/10 
Karakterek: 10/9

Tudom, hogy az emberek általában azért kérnek kritikát, hogy megmondjam a hibákat, csakhogy részemről a tiéd hibátlan! Csak annyit tudok ajánlani, hogy ne hagyd abba! 




1 megjegyzés:

  1. Kedves Felicity!
    Nagyon köszönöm a kritikát! A design és fejléc Khyirra műve, nekem is nagyon tetszik :D Rachelt nem szerettem volna ellenszenvesre megírni, csak ugye Oliver még nem igazán tudja, miért szakítottak, és a történet közben szép lassan adagolom be a kapcsolatukat - kábé mint az 500 nap nyárban :D
    nagyon örülök, hogy ennyire elnyerte a tetszésed, még egyszer köszönöm a kritikát!
    További jó blogolást kívánok:
    Stella

    VálaszTörlés