2015. jan. 18.

Bemutatkozás - avagy újonc a láthatáron

Bonjuor drága bloggerek és bloggerinák!

Mint a címből kiderült, új szerkesztő lép színre személyemben. Nem szeretnélek untatni titeket az életrajzommal, hisz nem ezért vagyok itt, szóval leírom miért is kerültem be a csapatba.
Elsősorban rendelhettek tőlem kritikát. Igyekszem hosszan kifejteni a véleményem, tanácsokat fűzök hozzá. Meglehet, nem mindig pozitív dolgokat írok - na jó, magyarul néha kicsit szemét vagyok - de mindezt azért, hogy felhívjam a figyelmetek az esetleges hibákra. És természetesen ezt normálisan fejtem ki, nem minősítem a blogot csupa negatív jelzővel. Egyszóval aki tőlem rendel, száz százalékig őszinte kritikát kap, ami nem minden esetben pozitív. Csak olyan kérjen, aki el tudja viselni!

Továbbá trailert is készítek. Lentebb csatoltam pár munkámat, és ha elég jónak érzitek, nyugodtan rendeljetek! Mindenképp e-mailben, hiszen chatben, esetleg megjegyzésben nem biztos, hogy észreveszem!
Amit az e-mail tartalmazzon:
- Szereplők
- A szöveg
- Zene
- Hangulat
- Egyéb kérések


Még nem értem a végére, hiszen design-t is szívesen vállalok! Ezt is e-mailben rendelhettek, és a levélnek a következőket kell tartalmaznia:
- Színvilág
- Fejlécen szereplők
- Példa, ha van
- Egyéb kérések

Ezen még nincs cím, mert az író még nem kezdte el






xx Serena

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése